Kisa na Djoletov nacin…

„Curi od jutros od cetiri-pet,resilo nebo da potopi svet. Nad gradom danima vise iste kulise. Poliva kisa al’to joj je zanat,sve mi je ravno ko severni Banat,manje vise,i sa kisom i bez kise…“djevojka sa kisobranom

3 comments on “Kisa na Djoletov nacin…

  1. Uh,njegove pjesme su mi prekrasne..a taj sam dan bila u totalnoj depresiji,a jedini nacin da me prodje jeste da se isplacem i zavrsim sa tim..a jedino sto me bas onako nagoni na suze su njegove pjesme…
    Ima par pjesama koje su mi vrh : Jaroslava (princezo ,javi se)-ona je broj jedan,te rijeci su neprevazidjene,zatim D-mol (prava bluzerska),pa Ne lomite mi bagrenje,pa Ringispil,pa Naposletku..to su mi omiljene 🙂

Оставите одговор

