…mozak baj,baj…

Sto mrzim kad mi mozak radi i vise nego punom parom ! I mrzim sto me toliko stvari interesuje istovremeno pa se ne mogu fokusirati na jednu stvar ko sav ostali obican narod…Razbacana sam toliko,da na kraju samo puknem kao balon…organizacija,za cudo,mi nikad nije bila jaca strana,kazem zacudo jer sam pravi perfekcionista,a te dve krajnosti ne idu skupa…i onda ja tako s vremena na vrijeme dozivljavam nervne slomove,jer stvari ne ispadnu kako sam htela a moja je krivnja…A sto god da radim,moj mozak ko navijen..tik,tak,tik…ZELIM odmor !!!! Pokusala sam meditirati al ne ide,spavanje ne pomaze jer i tada savjest obradjuje informacije,i to sve ako uspem zaspati,jer obicno docekam pola noci budna razmisljajuci o glupostima,i ludeci i galameci sama na sebe zasto razmisljam o glupostima pa sve u krug do rane zore,kad i ja i mozak se ispreforsiramo pa umorni zaspemo..

4 comments on “…mozak baj,baj…

  1. Pa svesna si svega, odnosno gde grešiš, pa ti je samim tim i jasno kako sebi da pomogneš. Svako ima neku svoju taktiku. Meditiranje, očigledno, nije tvoja. Probaj breskvicinu. A plan rada, moraš napraviti, za ceo dan, prethodne večeri, naravno! Inače, ode mast u propast! 🙂

  2. To je baš ono što ja pričam ljudima oko sebe da mi je najteže sa samom sobom. Piči mozak 300 na sat, hoću da izludim u pravom smislu reči. Kakva crna meditacija, nema šanse da ikada uspem tako nešto, muzika, pa i lagana me i dalje tera na razmišljanje. Ne znam gde je, ni šta je rešenje, samo me strah da ne puknem skrooooz. :mrgree: Razumem te potpuno.

Оставите одговор

