Balasevicu,nisi fer…

Ako se zelim posteno isplakati,imam isproban nacin – slusam Balasevica. Taj zna svoj posao i vise nego dobro.

Ma kako da sam happy ako cujem neke njegove pjesme,a imam svoju listu takvih,postanem prava cmizdra..

Zasto je to tako,stvarno ne znam…

Jaroslava,D-mol,Ne lomite mi bagrenje,Lakonoga…Ne volim januar,pa i ona kojoj uvijek zaboravim naziv,a znam da govori o suncokretu i ima ove stihove „tvoja je sreca samo tvoja stvar,al zato tvoja tuga..“ ,e ta me dokrajci !

Ma Balasevicu,nisi fer..kad ti kazem pravo nisi !

Al da ga ne ocrnim bas skroz,ima jedna pjesma koja me dize sa stolice odmah..i uz koju bih mogla skakati po cijeli dan…

Zato,za moju dusu,a i znam da ce neki jos da se pronadju u njoj,a i za sve tamnokose ,postavljam ovu pjesmu..radije nju nego ove gore navedene,jer ako ih samo cujem,krenuce suze,i lavina,i onda ode sve u tri lijepe….Khmmm,znate vec 😀

Zato,let the music play 🙂

6 comments on “Balasevicu,nisi fer…

  1. hmmm, garavuša jesam i zato hvala… i volim balaša i zato hvala… ali njegova muzika nikad mi ne izmami suzu, uvek samo osmeh.. jednostavno čini da se osećam dobro (ma, nekad i bolje od dobro)… biće da sam nakrivo nasađena, ubi me… 😀
    moje omiljene su: Stari laloški vals, Lunjo, Noć kad sam preplivao Dunav, Jednom su sadili lipu i Olelole.. 🙂

  2. Uh ,mene ove balade bas stisnu nekad,ubise me rijeci…valjda nadju plodno tlo za djelovanje :)…ma meni je on cista poezija,takvi su mi jos i Gibonni i Bajaga,ali svako na razlicit nacin…mix melodije i lirike ,savrsen spoj 🙂
    Nema na cemu za pjesmu….veselica je to…ja je uvijek posvetim sebi kao poklon kad sam lose volje 🙂 a i ako se nadje kakav garavi ,onda je njemu posvetim 🙂

  3. Hipatijo, on je moj sugradjanin i ne bih baš o njemu, jer imam razloga za to. Znaš, kao da ti je prvi komšija neko poznat, a ti ga tako ne doživljavaš, kao i gomila Novosadjana.

    No, nije mi jasno zašto ti moraš da slušaš njega da bi plakala? Zašto ti uopšte moraš da plačeš i „čačkaš“ po baladama umesto da pustiš nešto veselo i podigneš sebi raspoloženje.
    Izvini, ali ja njega VIŠE ne slušam, jer, imam pametnija posla! 😉

  4. Znas kako nekad te nesto stisne i treba ti dobro plakanje,e tad mi je Balasevic izduvni ventil…nije cesto,al dobro dodje nekad 🙂
    Mada radije biram laganice za podizanje raspolozenja,ne samo njegove vec iz cijelog muzickog repertoara 😉

  5. Breskvice,meni su tekstovi njegovih pjesama zivotni i poeticni….kad uporedis sa „gacicama“ i slicnim takvim na turbo folk estradi…hmmm ma i da ne govorim… 🙂
    Ja jos volim Gibonnia,jer mi ima tu notu..na sasvim drugaciji nacin ali tu sposobnost da velike emocije iznese kroz tekst pjesme 🙂

Оставите одговор

