Kafa usrećuša za dolce vita

Prave prijatelje mogu nabrojati na prste jedne ruke..i davno sam naucila da se stedim pred ostalima,da se ne rasipam,ne dajem…Ali i da radim na ovim prijateljstvima sto imam..i znate sta..ta praksa mi se i najboljom pokazala..

Sve vise uocavam da kad nekome govorite o svojoj sreci ( a svaki covjek voli da kaze da je srecan,ako vec jeste),da vam ljudi pomalo zavide a pomalo se raduju zbog vas,pa na koju stranu pretegne…

Bila sam i ja nekad ljubomorna na tudju srecu,ali vise u smislu da i ja istu zelim za sebe,bez da tudju narusim…a sad,zaboli me srce,kad u necijim ocima jasno procitam da se ne raduje mojoj..

Ima nazalost takvih ljudi koji ce lakse da podnesu svoju tugu ako je neko skupa sa njim tuzan…

Kafa depresusa sam mnogo popila,taj okus gorci isuvise da bih pristala na to opet..Pokusavam da se sto manje okruzujem ljudima koji mi bukvalno kradu energiju,crpe je iz mene..

Trebalo mi je dugo da shvatim da jedno moje NE,NECU,NE MOGU…nece nikog ostetiti,koliko bi mene moglo ako ih ne izgovorim..

Juce mi je dan bio sav ,da ne kazem kakav…jos od jutra je tako poceo,a kad vam jutro tako pocne,rijetko da zavrsi dobro…

Ali….

Vec dugo vremena zbog,sto mojih,sto njenih obaveza,moja najbolja prijateljica i ja ne stizemo da popijemo nasu tracarusu,a kamoli razgovorusu od par sati,kao sto smo nekad znale..Jbga,zivot namece svoj ritam nekad !

Ja nadrndana hodam po kuci,ne mogu da ucim,nece me nesto,pa se jedem sto me nece,pa mi samo jos gore,i tako u krug..

Ona zove da popijemo kafu,znam da i njoj treba razgovor,ali sam stvarno premorena da idem do grada..a ona sa posla..kazem ja njoj fino da dodje do mene,ja ionako sama,vani sunce,popicemo kafu na terasi,odmarati oci na tek pokosenoj travi…

Ja na brzinu spremim nesto da pojede kad dodje,ipak je sa posla,dok ona jede,kuham na kafu,i serviram kolac,i onako,vec zeljne jedna drugu da bar vidimo,izlazimo na terasu,skupljamo se u onim stolicama sa soljicama tople kafe u rukama,i opleti…

Sad kad razmislim,i nismo se nesto ispricale,da sad kazem da smo olaksale dusu,ali ti sitni razgovori,i minuti tisine,kad znam da ONA zna sta ja to sutim,i ja isto tako za nju,ti minuti su ono sto nam treba zapravo…navikle da pijemo kafu skoro svaki dan skupa,ovaj nam ritam i ne odgovara bas,kad se ne vidimo po skoro mjesec dana..

I tako,ona dodje da ja nju saslusam,i ne rece zapravo puno…a nekako ispade da ona je mene saslusala,a opet,ni ja nisam rekla puno toga..

Kao sto znate,ja sam ovisnik o kafi…

Ne pijem gorku kafu nikad,sto metaforicki,sto doslovno..

Pijem slatku,za sladak zivot…!

A vi,kakvu kafu vi pijete ?

kisses and hugs



5 comments on “Kafa usrećuša za dolce vita

  1. Onaj prvi deo posta kao da sam ja napisala 🙂
    Meni je takođe jako zasmetalo kada sam videla da je ljudima, najjednostavnije rečeno, krivo što sam ja srećna.
    Tako sam i sama popila previše čajeva, kafa i sokića, a da nisam ni stigla do reči. Ako sam i bila srećna pre tih susreta, nakon njih nisam mogla biti. Jer su ti ljudi iscrpeli tu sreću iz mene toga dana…
    Naučila sam da kažem i ne, i neću, i ne želim, a isto tako i to osobu da načas prekinem opaskama:“pa da, i ja sam dobro! Evo baš pripremam ispit, učim. I ja sam mislila da… i ja bih baš…“ Meni svakako prija takav trenutak, a kako li je drugoj strani i ne sekiram se mnogo 🙂

  2. Hehehe,bas smo zloce 3:)
    Tako sam i ja postala,prekinem i pocnem pricati o sebi,ili jednostavno namjestim svoju FACU(odjebi od mene)..pa onda oni kao iznenadjeni kako to da ja,koja sam uvijek sve mogla,za sve imala vremena,preuzimala tudje obaveze,pa jadna ne stignem ni svoje da odradim..kako sad to ja imam PRAVO da ih ladno ignorisem,i stavim na listu cekanja..
    Jedna mi „prijateljica“ s kojom eto u neke dve godine odem na kafu jednom,prigovorila kao „od kada imas momka,nemas vremena za prijatelje“..ja sam joj samo kratko rekla „to nije tacno,pitaj moje prijatelje“…mislim da je napokon procitala izmedju redova 🙂

    Uh ja sam se tih depresusa napila,dok jednom nisam sebi rekla „E Jovana,ti si prava tuka,tako ti i treba“ 🙂 a ja ne volim biti tuka,pa eto…:)

Оставите одговор

