B(r)LOG…( sve je poslo naopacke za vrapce i macke )

Nesto razmisljam ( da,ja to ponekad cinim ) – bilo bi idealno naci kakav brlog i prespavati jesen i zimu !

Ta ideja mi je tako privlacna,da se jasno mogu zamisliti u nekom udobnom,toplom sobicku sa nekim medom,i spavam,spavam..

Jesen i zima su mi nekako sumorni sami po sebi,a jos kad tome dodam i hrpu obaveza koje fakultet nosi sa sobom,ispite,gomile knjiga koje treba procitati,i skripte koje treba kopirati pa podvuci…vec mi se stvori onaj oblak iznad glave u kojem samo stoji “ zzzzz – ona spava !

Ja sam meteoropata,onaj istinski,i ovisna sam o suncu.

Prija mi samo ona pitoma,blaga i suncana jesen kad uzivam u sustanju lisca ispod mojih cizmica,i dovoljno toplom danu kad mogu popiti kaficu u basti kafica u nekom ugodnom drustvu,ili citati knjigu na terasi..

Eto,stvarno ne trazim puno,samo vise suncanih dana,a oni me pokrecu za druge stvari…

A mozda da se preselim negdje gdje ima puno suncanih dana ?

Hmmm…

A mozda da nadjem neke dobre strane jeseni i zime (ako ih ima) ?!

Eto,vise cu pisati,jer cu cesce biti u kuci,sto znaci vise sati nepotrebnog analiziranja svega i svacega..

Mozda je b(r)log dobar za blog ?!

Mislim da cu morati naci neki cilj za proljece,na kojem cu raditi preko jeseni i zime,cisto da sebi paznju skrenem na nesto drugo od stalnog gledanja kroz prozor,i proklinjanja kise koja pada,i pada,i pada…i OPET pada…

Da,to bih mogla…

Sta ce to biti,ostaje mi da skontam..budem javila 🙂

Do tada…javite mi kako vi uzivate u jeseni,pa da vam ukradem fazon 😀

I evo pjesmica,nekako mi je jesenska 🙂

One comment on “B(r)LOG…( sve je poslo naopacke za vrapce i macke )

Оставите одговор

