Preporuka : THE FRAJLE

Mnogo su me odusevile ove cure,njihovi glasovi,pa vam preporucujem da poslusate,ako vec niste culi za njih..

Najvise volim obrade ove dve pjesme „Stranac u noci“ i „Still haven’t found“


7 comments on “Preporuka : THE FRAJLE

  1. Ajde sad pošteno reci, s kojom si od ove četiri u srodstvu? 😛

    Meni se, lično i personalno, najviše dopada ova sa šeširom, podočnjacima i prćastim nosem. Hoću da kažem, dopada mi se kako pjeva. 🙂

  2. Hehe,ni sa jednom od njih nisam u rodu,niti ih licno znam 🙂 Kamo srece,mozda bi ti geni presli i na mene onda 🙂

    Meni sve dobro pjevaju,i svaka od njih mi je za razlicitu vrstu muzike,svidja mi se se dosta kako su uskladjene,pa eto da preporucim i drugima da ih slusaju 😀
    E sad jedno pitanjce,ova tema koju koristim ima opciju za sticky post,ali ja ne znam kako da je koristim,znas li mozda ???? 🙂

    • Znam, kako da ne znam… 🙂
      Imaš dvije mogućnosti:

      1. Ako pišeš novi post, klikneš na Edit pored onog Visibility i čekiraš opciju Stick this post to the front page. I eto.

      2. Ako hoćeš da neki stariji post staviš kao sticky, onda ga pronađeš tamo među postovima („Posts“ opcija na Dashboard-u), pokažeš mišem na njega i klikneš na Quick Edit, a onda čekiraš Make this post sticky.

      Eto… Bogami se namučih dok sam ovo proučio i opisao, samo da znaš. 😛

Оставите одговор

