Zalutale misli

  • Pogled kroz prozor,sranje,opet siv dan !
  • Da li da prvo pijem kafu ili jedem ?!
  • Uh,pa ja danas postim,nista od kafe…
  • Komsija,pa koliko dugo ti treba da skontas da smece ne ide cetvrtkom ??? I ne,nece nestati samo od sebe,cak i ako ti se pravis lud i ignorises ga…
  • Jooj,knjige,ucenje,ima li tome kraja ?
  • Bas su glupi ovi navijaci,kakvu sliku samo o svom narodu ostavljaju ?! I onda se bune sto cijeli svijet misli kako smo mi divljaci…
  • Vera sutra brani diplomski,sta da joj kupim ?
  • Dobro mama,uzela sam vino,oladi malo…Boze jos cu alkos postati !!
  • UCIM !!!
  • Gdje li je mama samo ostavila onu cokoladu ?
  • U poznopraslovenskom morfoloska struktrura imenica i glagola bila je dvodijelna (osnova+nastavak)
  • Boze,ja ovo nista ne kontam,koja glupost !
  • Piski mi se……opet !!!!
  • Sto mi se Bambi ne javlja ???
  • Sranje,rucak !!!!!
  • Uh ,dobro je,tata ga je obisao !
  • Kafaaaaaaa ! I need coffee ! Grrrr !
  • Sufiks kao morfema. Nulti sufiks…..govno sufiks,o pardon,mislim na posesivni sufiks !
  • Tata nalozio grijanje,like za tatu 😀
  • Zaljubljena sam u radijator,majke mi !
  • Uci Jovana,uciiiiiii ! Ne zvernjaj uokolo !
  • 27 njih trenutno online na FB-u !
  • Slusam Gibonnia !
  • Ej,pa nas dvoje se jos nismo culi danas. A mogao bi i on nekad prvi da trzne ! E sad bas necu prva ! Uvijek ja prva trzam !
  • Ova Mahlat rastura.Hocu i ja tako da pisem !
  • Sta ce meni koji ***** ova uporedna gramatika slovenskih jezika ? Ok jeste fazon sto znam procitati natpise u crkvi,zapravo bas mi je to fazon…Ali ipak,sta ja imam od toga ?!
  • Slusam Yammat ! Prija mi taj zvuk zadnjih dana !
  • Uz tebe ne bojim se
  • Hahaha…nesto mi palo na pamet,jao hihihihi !
  • Boli me glava,jos samo mi fali da se prehladim ! 😦
  • Zasto se kaze da svaki muto nosi zuto ?
  • Slavko mi dodje ko enciklopedija 🙂 Hvala !
  • A sto me zivcira kad mi neko posalje zahtjev na FB a tri dana prije prosao pored mene ko pored duha. Ja da ti popunjavam brojno stanje na fb !?  Necu !
  • Obrisala par nepotrebnih ljudi sa fb-a 🙂 I am bad,I am sooo bad !
  • Volim Balasevica i Miku Antica…najljepsa poezija ikad pisana ! Nema dalje !
  • Volim sto volim 🙂
  • Tek 17h a skoro mrak…uzas.
  • Kaze mi tata da je vrijeme da se udam ?!?  WTF ? Jel to fin nacin da mi kaze da sam mu dosadila ???? Ili samo zeli unucice ? 😀 Bolje mu je da mi ne daje ideje,hihihi !
  • Ako vidim jos koju sliku neke ribe u wc-u roknucu se….seksipil + korpa prljavog vesa = BLJAAAK
  • Boze kakve sam sve gluposti napisala !!!
6 comments on “Zalutale misli

  1. Повратни пинг: Zalutale misli | www.blogovnik.com

Оставите одговор

