Please believe in me,’cause what I need is for you to believe in me…

Znate kako postoje pjesme,koje,cim im cujete prve taktove,stavite na onu listu pjesama kojima se uvijek vracate ? Vezete za tu melodiju neki osjecaj,dogadjaj,osobu..i kad ih opet pustite,emocije koje ste tad osjecali,ponovo u valovima poteku,i potpuno vas pokriju..ili vas otkriju,pred drugima,pred vama samima..to najbolje vi znate ?!

Znate takve pjesme ???

I kad ta pjesma prizove taj osjecaj zadovoljstva ( kakav vec osjecaj zadovoljstva moze biti )…i vi se zateknete van svih desavanja. Ne postoji vrijeme,mjesto..ne postoje ljudi oko vas..samo taj osjecaj koji pocinje negdje u stomaku,i poput vatre se siri kroz vase vene,i przi sve pred sobom…

Znate taj osjecaj ???

To je nirvana,cista,savrsena nirvana !




 

2 comments on “Please believe in me,’cause what I need is for you to believe in me…

  1. Znam tačno na šta misliš… Ja se prosto izgubim kada čujem onu od Muharema, ono: „Za veeeeeenčaaaaaaniiiiiim soooooooooloooooooooooooom, sada seeeeeediiiš eto…“ 😆

Оставите одговор

