Trese,lupa,udara ili kako je stiglo proljece u moj grad !

Proljece,koje je sinoc stiglo,u mom je gradu stiglo poprilicno glasno,sa sve bukom i galamom…Imala sam osjecaj kao da smo u Japanu 🙂

Da pogodili ste…malo nam se zemlja zatresla od srece sto je stiglo novo godisnje doba !

Tek sitnih 3,6 stepena,ali nimalo prijatnih..pogotovo kad te probudi iz sna,pa ne znas je li poceo kakav rat,da li da se oblacis i bjezis,sta se to kog vraga desava…Trajalo je samo sekundu,mozda malo duze,ali mi se ucinilo da je dobro streslo..

Ali,navikli smo mi na to..Zemljotresi vole moj grad..ljubav je to..nekad tako jaka da sve porusi,kao ’69.godine…

Gledam sva ta desavanja,potresi,bombardovanja,poplave…uzas sto sve ljudi prozivljavaju..

Obicno kad se kaze smak svijeta,misli se ono na trenutni kraj,sad te ima,sad te nema..ja licno vise taj smak zamisljam kao ovo sto se desava sad. Sve te nesrece,ta bol,taj jad..

Ova godina bas i nije pocela na lijep nacin 😦

Gdje god pogledam samo tuga i bol,malo je,jako malo srece…

Nadam se samo da je Bog uz one kojima treba sad,i molim se da cuva sve nas..

Teska vremena dolaze,teska…

3 comments on “Trese,lupa,udara ili kako je stiglo proljece u moj grad !

  1. Повратни пинг: Trese,lupa,udara ili kako je stiglo proljece u moj grad ! | www.blogovnik.com

Оставите одговор

