Play that funky music,white boy…Ili nemoj ! Molim te !!!

Komsija mi opet ima onaj dan kad od srca uziva u svojoj muzici…pa ja,i pored zatvorenih prozora cujem neki jadan pokusaj repovanja nekog momka sa jos jadnijim vokalnim sposobnostima…

WTF ???

Drma me pms..i to gadno…i mislim da se odavno nisam ovako radovala danu kad ce,kad vec tako moram reci,ono da dodje..i ostavi moje hormone na miru !

I ovako sam dovoljno lvfbgivan bez tih dodatnih hormonskih izliva !

Zato,ako ti ja gore dodjem,komso moj,polupacu ti taj radio,i vezati te tim kablom i muciti Betovenom..jesi cuo ?

Ne brinite,moja agresivnost je trenutno okupirana samo komsijama 🙂

Have a nice day ! 🙂

 

7 comments on “Play that funky music,white boy…Ili nemoj ! Molim te !!!

    • A onda….latest headlines : Pomahnitala djevojka ranila komsiju zbog preglasne muzike… 😀
      A moze i prijavila ga jer remeti javni red i mir..ali sumnjam u korist toga..jer zena jednog takvog sto je za to zaduzen,takodje komsija, voli nedeljom da odvrne narodnjake i da pjeva..Vesela zena..i jos ima mikrofon pa kad je bas ponese..Ludilooo !
      Imam jako veseo komsiluk,sta da ti kazem 😀

  1. Повратни пинг: Play that funky music,white boy…Ili nemoj ! Molim te !!! | www.blogovnik.com

Оставите одговор

