Bramasole…kutak pod suncem Toskane

Hocu i ja svoj Bramasole…svoj kutak pod suncem Toskane. I dobru knjigu. I casu vina. Crnog,molicu ! I zvuk starih ploca, sto vise krce nego sto sviraju…

Eto ! To hocu !

Hocu da upijam italijanski jezik..da jedem masline ( iako ja ne volim masline )…da imam mali vinograd,i psa sa kojim ga obilazim. Ali starog psa. Coravog na jednog oko. Sto me prati u svaku stopu,i voli me..

Hocu da nedeljom izadjem na pijacu malog sela,gdje se svi medjusobno poznaju,i da pijem kafu na ulici,dok se crkveno zvono oglasava.


I da jedem sladoled.

I da su mi ruke pune knjiga o umjetnosti.

I da je sve umjetnost oko mene.

Umjetnost zivota.

Umjetnost ljubavi.

Umjetnost umjetnosti.

Eto..to hocu…

Ko nije gledao film “ Pod suncem Toskane“ nek pogleda.

Ko je gledao –  shvatice…

Jer : “ What are four walls anyway ? They are what they contain. The house protects the dreamer. Unthinkably good things can happen,even late in the game. It’s such a surprise.“ – Under the Tuscan Sun

Sad idem sa soljom vrelog kapucina na ovo proljetno sunce,pa cu zamisljati da ga pijem pod krosnjom stare masline…a Sinatra svira li svira…

Fly me to the moon,and let me dance among the stars….

 

10 comments on “Bramasole…kutak pod suncem Toskane

  1. Повратни пинг: Bramasole…kutak pod suncem Toskane | www.blogovnik.com

Оставите одговор

